Sabtu, 8 Ogos 2015

Assalamualaikum semua.. :)

Tahun nie tahun last beraya dengan kawan-II kolej.. tahun depan masing-II melangkah ke kerjaya masing-II.. gembira rasanya dapat beraya bersama mereka..walaupun tidak semua yg dapat join, tapi kami tetap enjoy.. rumah first and second tyra tak join..third rumah tyra.. mak masakkan laksa untuk diaorang..

Lepas tu kami pergi Felda Sri Jaya rumah Dina.. First time aku beraya rumah dina ni..walaupun dulu masa sekolah menengah dah berapa kali jejak sekolah dia merentas desa peringkat daerah, nie baru first time datang.. dah lama tak masuk kampung dia, terasa jauh macam nak pegi Segamat..haha

Lepas rumah dina kami pegi rumah Shafika Salim.. macam-II ragam bebudak nie..asyik nak ketawa je tengok diaorang nie.. lepas rumah shafika , kami gerak ke Parit Jawa pulak..rumah Izwan dengan Zaidie.. tu pun jauh tak terkata jugak..sampai tertidur kami sebab penat untuk tiba ke destinasi yg dituju...hahaha


Time nie dekat kampung Dina lagi tapi OTW balik then nak pegi rumah Shafika..



masa nie dekat rumah shafika dan aku sebagai photographer tak bergaji.
Hahh nie laa part kiteorang tertidur masa nak pegi Pt Jawa dan paling tak boleh lupa kejadian Atot (driver) langgar bonggol sampai terhumban ke depan aku nie hah, menjerit sekeping aku, mana tak nya, ingat excident la.. hahaha dah budak duaorang sebelah aku tu kepit tangan aku kuat-II takut terjadi lagi..haha

 
Nie dekat rumah Izwan.. photograpernya Izwan..



Nie pulak Jimmy jadi photograper..



Nie OTW ke Pt Jawa sebelum tertidur..hahah




Tu jela gambar kiteorang..sikit je.. sebab banyak berceloteh sampai lupa nak bergambar.. haha gembira sangat..setiap rumah makan sedaap-II tau..Alhamdulillah.. Rezeki raya tahun nie.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

mendoakan kebahagian bersama orang tersayang